Forum Dragon Ball V Strona Główna
 Forum
¤  Forum Dragon Ball V Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Dragon Ball V
Online Rpg Game
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Techniki Energetyczne

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragon Ball V Strona Główna -> Techniki i Trenerzy Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Techniki Energetyczne
Autor Wiadomość
Genki
Admin



Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:01, 02 Paź 2006    Temat postu: Techniki Energetyczne
 
Tutaj znajdują się techniki które możemy się sami nauczyć:


Bukujutsu - Dzięki tej technice możemy latać zużywając oczywiście Ki. Dzięki niej możemy przebyć ogromny dystans w bardzo krótkim czasie. W db prawie wszyscy wojownicy znali tę technikę jednak jako pierwszy zastosował ją tenshinhan i chaotzu.
Minimalne Pl: 200
Minimalne statystyki: 2 moc; 1 IQ
Poziom trudności: 2
Koszt nauki: 35 PD
Koszt Ki: 1
Celność: ---
Efekt: ---


Ki Ball - Atakujemy przeciwnika niewielka kulą Ki. Nie jest to silny atak, jednak jej celność jest dość wysoka dzięki czemu łatwo nią trafić w wyznaczony cel.
Minimalne Pl: 400
Minimalne statystyki: 2 moc;
Poziom trudności: 1
Koszt nauki: 45 PD
Koszt Ki: 5
Celność: 60 %
Efekt: Moc x k6


Ki Blast - Jest to najprostsza, lecz zarazem najsłabsza technika energetyczna. Wystawiamy przed siebie rękę i chwile kumulujemy energie. Po chwili wystrzeliwujemy niewielki pocisk Ki.
Minimalne Pl: 400
Minimalne statystyki: 2 moc;
Poziom trudności: 1
Koszt nauki: 45 PD
Koszt Ki: 5
Celność: 70 %
Efekt: Moc x k6


4 Arms Attack - Sposób wykonywania tej techniki jest bardzo dziwny. Należy machać bardzo szybko rękoma tak aby przeciwnik widział, że mamy cztery ręce. Po chwili należy przerwać i dorasta nam jedna para rąk.
Minimalne Pl: 600
Minimalne statystyki: 2 moc; 3 siła
Poziom trudności: 6
Koszt nauki: 50 PD
Koszt Ki: 10
Celność: 70 %
Efekt: Siła x 1,5


12 Eyes - Dzięki tej technice możemy się rozdzielić na cztery osoby. Każda z nich ma 1/4 Pl danej postaci i zna te same techniki co ty. Kierujemy każdą z nich. Technika wymyślona przez Tenshinhana.
Minimalne Pl: 900
Minimalne statystyki: 4 moc; 6 IQ
Poziom trudności: 12
Koszt nauki: 60 PD
Koszt Ki: 20
Celność: ---
Efekt: ---


Masenko - Technika wymyślona i stosowana przez gohana. Polega na skumulowaniu energii na wysokości głowy i wypuszczeniu fali energii. Bardzo podobna do kamehameha.
Minimalne Pl: 1.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 2 IQ
Poziom trudności: 4
Koszt nauki: 55 PD
Koszt Ki: 15
Celność: 50 %
Efekt: Moc x 3k8


Akkumaitokosen - Technika jest bardzo skuteczna, lecz działa tylko na osoby, które mają w sobie przynajmniej odrobinę zła. W stronę przeciwnika wysyła się różowy spiralny promień, który trafia do serca wroga i co turę zadaje mu obrażenia. Po walce HP przestaje ubywać.
Minimalne Pl: 1.000
Minimalne statystyki: 3 moc; 5 IQ
Poziom trudności: 25
Koszt nauki: 80 PD
Koszt Ki: 25
Celność: 50 %
Efekt: Moc x 6k8 dla złych postaci , Moc x 8k3 dla neutralnych postaci


Angot Mini Ball - Technika ta jest bardzo skuteczna , gdyż wyglądem przypomina niegroźną małą kule Ki , lecz w rzeczywistości ta "mała kulka" posiada w sobie sporą ilość naszego KI - przez co zadaje spore obrażenia.
Minimalne Pl: 1.250
Minimalne statystyki: 2 moc; 4 IQ
Poziom trudności: 6
Koszt nauki: 45 PD
Koszt Ki: 15
Celność: 60 %
Efekt: Moc x 3k6


Fusenko - Dość dziwna i śmieszna, jednak bardzo przydatna technika. W sytuacji kiedy spadamy z dość dużej wysokości nabieramy do ust ogromną ilość powietrza dzięki czemu wolniej opadamy na ziemie. Możemy uniknąć w ten sposób obrażeń.
Minimalne Pl: 1.600
Minimalne statystyki: 3 IQ;
Poziom trudności: 3
Koszt nauki: 50 PD
Koszt Ki: ---
Celność: ---
Efekt: ---


Kikoho - Najpotężniejsza chyba technika Tenshinhana. Potrafił nią nawet na jakiś czas powstrzymać Cella. Nasze ręce należy ułożyć w kształt trójkąta i skoncentrować się, a wystrzelimy potężny pocisk Ki.
Minimalne Pl: 2.500
Minimalne statystyki: 4 moc; 4 IQ
Poziom trudności: 12
Koszt nauki: 70 PD
Koszt Ki: 10
Celność: 60 %
Efekt: Moc x 2k10


Zanzoken - Technika ta sprawia że po prostu znikamy z miejsca w którym staliśmy. Nasze ruchy są tak szybkie że niektórym może się wydawać że znikamy. Technika bardzo skuteczna przy unikach i atakach.
Minimalne Pl: 2.500
Minimalne statystyki: 2 moc; 6 zwinność; 2 IQ
Poziom trudności: 5
Koszt nauki: 50 PD
Koszt Ki: ---
Celność: ---
Efekt: Poruszamy się tak szybko że przeciwnikowi wydaje się że znikneliśmy


Dodonpa - Jest odpowiednikiem techniki kamehameha. Wymyślona została przez Genialnego kruka i kryminatora. Z naszego palca zostaje wystrzelony silny promień Ki.
Minimalne Pl: 2.500
Minimalne statystyki: 2 moc; 3 IQ
Poziom trudności: 5
Koszt nauki: 55 PD
Koszt Ki: 15
Celność: 50 %
Efekt: Moc x 3k8


Phantomisation - Technika ta pozwala na bardzo szybkie przemieszczanie się pozostawiając za sobą bardzo dużo naszych widm. Jest bardzo trudno znaleźć taką osobę wśród widm jakie zostawia. Technika ta jest trochę podobna do zanzoken. Ta technika jest bardzo skuteczna przy unikach i atakach
Minimalne Pl: 2.500
Minimalne statystyki: 2 moc; 8 zwiność; 4 IQ
Poziom trudności: 10
Koszt nauki: 55 PD
Koszt Ki: ---
Celność: ---
Efekt: Poruszamy się tak szybko że zostawiamy po sobie fantomy


Kiaiho - Jest to niewidzialny atak wykonywany za pomocą oczy lub otwartej dłoni. Dzięki tej technice odrzucamy przeciwnika do tyłu lub możemy go wywrócić.
Minimalne Pl: 3.500
Minimalne statystyki: 4 moc; 4 IQ
Poziom trudności: 7
Koszt nauki: 55 PD
Koszt Ki: 15
Celność: 80 %
Efekt: Moc x 3k6


Bakuhatsuha - Kiedy przyłożyło się dwa palce do głowy i wypowiedziało słowo "bakuhatsuha" wokół postaci powstawał ogromny wybuch, który niszczył wszystko w obrębie paruset metrów - dzięki tej technice można niszczyć całe miasta.
Minimalne Pl: 4.000
Minimalne statystyki: 5 moc; 4 IQ
Poziom trudności: 14
Koszt nauki: 50 PD
Koszt Ki: 35
Celność: 90 %
Efekt: Moc x 3k8


Generic Ki Ball - Tym razem jest to ulepszenie ki Ball. Kula jest większa i skuteczniejsza, jednak nadal nie jest zbyt silnym atakiem, który mógłby zagrozić naszemu wrogowi.
Minimalne Pl: 5.000
Minimalne statystyki: 4 moc
Poziom trudności: 6
Koszt nauki: 65 PD
Koszt Ki: 15
Celność: 60 %
Efekt: Moc x 1k8


Generic Ki Blast - Jest to ulepszona wersja ki blasta jednak bardzo się od niego różni. Ki blast to jest zwykły pocisk , a jego ulepszona wersja dzieli się na dwie części kule i promień z czego ta druga zadaje obrażenia.
Minimalne Pl: 5.000
Minimalne statystyki: 4 moc
Poziom trudności: 6
Koszt nauki: 65 PD
Koszt Ki: 10
Celność: 60 %
Efekt: Moc x 1k8


Burning Attack - Ulubiona technika Trunksa. Na początku wykonujemy kilka dziwnych gestów naszymi rękoma a następnie łączymy ręce przed twarzą , poczym z naszych rąk wylatuje bardzo silny pocisk Ki.
Minimalne Pl: 5.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 4 IQ
Poziom trudności: 6
Koszt nauki: 70 PD
Koszt Ki: 20
Celność: 60 %
Efekt: Moc x 5k4


Sokidan - technika , którą wymyślił i stosował Yamcha , polega ona na tym że tworzymy średniej wielkości Ki ball , którego jesteśmy w stanie kontrolować. Nie wybuchnie on jeżeli nie będziemy tego chcieli. Kontrolujemy ten pocisk za pomocą naszych dłoni.
Minimalne Pl: 5.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 7 IQ
Poziom trudności: 16
Koszt nauki: 75 PD
Koszt Ki: 35
Celność: 70 %
Efekt: Moc x 3k8


Ki Punch - Nasza pięść zostaje naładowana energią Ki. Kiedy to się stanie po prostu atakujemy przeciwnika i dzięki temu zadajemy większe obrażenie niż jak byśmy zadali zwykłym uderzeniem. Kiedy używasz tego ataku wokół ręki pojawia się niewielka aura.
Minimalne Pl: 5.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 4 siła
Poziom trudności: 3
Koszt nauki: 55 PD
Koszt Ki: 20
Celność: 60 %
Efekt: (Siła + Moc) x k8


Ki Block - Jest to technika obronna. Możemy blokować cios przeciwnika naszą ki co jest bardzo skuteczne. Jednym słowem jest to po prostu lepszy blok przy użyciu Ki.
Minimalne Pl: 8.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 4 IQ
Poziom trudności: 10
Koszt nauki: 75 PD
Koszt Ki: 15
Celność: ---
Efekt: blok odbija atak przeciwnika


Heand Beam - dość dziwna technika gdyż polega ona na wystawieniu ręki i skumulowaniu energii na dłoni. Dłoń zacznie świecić i po chwili jesteśmy gotowi aby wystrzelić bardzo szybko strumień energii.
Minimalne Pl: 9.000
Minimalne statystyki: 4 moc;
Poziom trudności: 6
Koszt nauki: 50 PD
Koszt Ki: 10
Celność: 70 %
Efekt: Moc x 7k4


Wyzwolenie - technika która była dość często używana w DB. Zazwyczaj używa się jej gdy ktoś nas złapie albo zastosuje technikę która krępuje nasze ruchy. Wydajemy z siebie okrzyk ( nie zawsze ) który wyzwala nasz moc w ułamku sekundy.
Minimalne Pl: 10.000
Minimalne statystyki: 5 moc; 5 siła
Poziom trudności: 10
Koszt nauki: 70 PD
Koszt Ki: 15
Celność: 90 %
Efekt: Moc x 4k6


Wolf - jest to technika wilka , którą używał Yamcha - dość skuteczna. Polegała ona na tym że wojownik stawał w pozycji do walki i ustawiał swoje dłonie tak jak pysk wilka , następnie nimi atakował ( bardzo szybko ) - zazwyczaj osoba używająca tą technikę pod czas ataku przypomina wilka.
Minimalne Pl: 25.000
Minimalne statystyki: 8 zwinność; 2 moc
Poziom trudności: 7
Koszt nauki: 60 PD
Koszt Ki: 10
Celność: 70 %
Efekt: Siła x 2


Power bukujutsu - Ulepszona technika bukujutsu. Dzięki niej latamy szybciej jednak zużywamy o wiele więcej Ki. Lecąc zostawiamy za sobą biały szlak. Należy znać technikę bukujutsu aby używać jej ulepszenia.
Minimalne Pl: 25.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 3 IQ
Poziom trudności: 3
Koszt nauki: 10 PD
Koszt Ki: 10
Celność: ---
Efekt: ---


Kienzan - Technikę stosował i wymyślił krillan. Pierwszy raz widzimy ją w walce z Nappą. Należy unieść jedną rękę w górę, a po chwili pojawi się ostry i płaski dysk , który kręci się bardzo szybko. Można nim przeciąć prawie wszystko. Wadą tej techniki jest to że nie można sterować dyskiem.
Minimalne Pl: 45.000
Minimalne statystyki: 6 moc; 8 IQ
Poziom trudności: 25
Koszt nauki: 85 PD
Koszt Ki: 30
Celność: 50 %
Efekt: Moc x 6k6 [Jeśli przeciwnik ma mniejsze Pl to dysk go przecina , natomiast jeśli ma większe to dysk może się zniszczyć - po prostu rozwalić się]


Exo Blast - technikę tą bardzo szybko się stosuje - praktycznie najszybciej. Polega ona na tym , że w ciągu kilki sekund jest gromadzona energia , którą należy uwolnić wyciągając ręce w stronę wroga. Technika ta może mieć 2 różne kolory ( zależy to od mocy jaką posiada wojownik ).
Minimalne Pl: 50.000
Minimalne statystyki: 6 moc; 3 IQ
Poziom trudności: 9
Koszt nauki: 80 PD
Koszt Ki: 40
Celność: 65 %
Efekt: Moc x 6k4


Xeros Energy - technika ta jest podobna do Kiaiho. Aby ją wykonać należy wystawić ręce przed siebie i zebrać energie , wtedy przed rękami pojawi się dziwne światełko , które uderzy w przeciwnika niewidzialną energią.
Minimalne statystyki: 6 moc; 6 IQ
Poziom trudności: 13
Koszt nauki: 65 PD
Koszt Ki: 35
Celność: 60%
Efekt: Moc x 6k4


Mounth Blast - technika której mało kto się by spodziewał. Polega ona na tym , że nabieramy do płuc powietrza a następnie wypuszczamy powietrze strzelając przy tym dość silną falą.
Minimalne Pl: 75.000
Minimalne statystyki: 4 moc;
Poziom trudności: 10
Koszt nauki: 75 PD
Koszt Ki: 25
Celność: 60%
Efekt: Moc x 3k6


Hell Beam - Należy wystawić przed siebie dwie ręce i otworzyć dłonie. Po chwili pojawiają się dwie kule, a od nich odchodzi fala, która rani przeciwnika. Aby wykonać tą technikę trzeba być w powietrzu.
Minimalne Pl: 90.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 4 IQ
Poziom trudności: 7
Koszt nauki: 85 PD
Koszt Ki: 35
Celność: 75%
Efekt: Moc x 7k4


Renzoku Energy Dan - technika najczęściej używana w DB. Polega ona na tym że wojownik strzela bardzo dużą ilością pocisków Ki w stronę przeciwnika. Technika jest bardzo skuteczna i efektywna.
Minimalne Pl: 100.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 9 IQ
Poziom trudności: 9
Koszt nauki: 85 PD
Koszt Ki: 20
Celność: 65%
Efekt: Moc x 5k8


Ki Sword - ta technika pozwala nam na stworzenie miecza (nie dosłownie oczywiście ). Wokół ręki pojawia się mała aura która sprawia że ręka jest w stanie przeciąć wszystko.
Minimalne Pl: 100.000
Minimalne statystyki: 6 moc; 5 IQ
Poziom trudności: 12
Koszt nauki: 70 PD
Koszt Ki: 30
Celność: 50%
Efekt: Wokół ręki tworzy się aura która przeciwna prawie wszystko


Fingers Ball - technika którą zastosował Vegetto aby zabić duszki buu. Aby technika wyszła musimy wystawić rękę do przodu i na czubkach palców stworzyć 5 kul.
Minimalne Pl: 100.000
Minimalne statystyki: 2 moc; 6 IQ
Poziom trudności: 25
Koszt nauki: 60 PD
Koszt Ki: 15 [ za 1 pocisk ]
Celność: 60%
Efekt: Moc x 4k6 za 1 pocisk


Kikouha - Kiedy użyjemy tej techniki to na ręce pojawia się mała kulka, którą należy rzucić w przeciwnika. Kiedy zetknie się z celem, tworzy niewielki wybuch, który zadaje obrażenia.
Minimalne Pl: 150.000
Minimalne statystyki: 7 moc;
Poziom trudności: 16
Koszt nauki: 90 PD
Koszt Ki: 40
Celność: 60%
Efekt: Moc x 6k6


Eye Lasers - Podwójny promień Ki, który jest wystrzeliwany z naszych oczu. Po zetknięciu z celem powstaje duży wybuch. Pierwszy raz użyty przez freeza. Twórca androidów Dr. Gero zniszczył w DBZ tym atakiem całe miasto.
Minimalne Pl: 150.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 5 IQ
Poziom trudności: 15
Koszt nauki: 80 PD
Koszt Ki: 35
Celność: 70 %
Efekt: Moc x 3k8


Z Barrier - ta technika , jest najcięższa do nauki gdyż powoduje to że powstaje do okoła nas przezroczysta kul , która redukuje obrażenia od ataków siłowych o 50%.
Minimalne Pl: 200.000
Minimalne statystyki: 4 moc; 5 IQ
Poziom trudności: 22
Koszt nauki: 85 PD
Koszt Ki: 50
Celność: ---
Efekt: Redukuje obrażenia od ataków siłowych o 50%!


Electric Hand - bardzo dobra technika , jeśli przeciwnik jest słaby. Wystawiamy rękę przed siebie i koncentrujemy się - pojawia się wtedy niebiesko przezroczysta kula po której będą się pojawiać wyładowania elektryczne. Kiedy zgromadzimy moc , to wystrzeliwujemy wyładowania elektryczne z kuli w stronę przeciwnika.
Minimalne Pl: 250.000
Minimalne statystyki: 8 moc; 6 IQ
Poziom trudności: 20
Koszt nauki: 90 PD
Koszt Ki: 45
Celność: 70 %
Efekt: Moc x 10k2 (dla organizmów żywych) 1k2 (dla Androidów i Cyborgów)


Dar Wave - technika ta jest bardzo skuteczna gdyż moc potrzebna do wykonania techniki jest bardzo szybko zbierana , niestety ale tą technikę można wykonać tylko kiedy się jest w drugiej transformacji.
Minimalne Pl: 300.000
Minimalne statystyki: 10 moc; 6 IQ
Poziom trudności: 40
Koszt nauki: 150 PD
Koszt Ki: 60
Celność: 65 %
Efekt: Moc x 8k6


Power Ki Blast - znacznie silniejsza i skuteczniejsza technika niż Ki Blast. Technika ta polega na tym że moc jest czerpana z prawdziwej siły wojownika - im jest silniejszy tym atak ten jest potężniejszy. Tą techniką jesteśmy w stanie zniszczyć słabszych przeciwników.
Minimalne Pl: 350.000
Minimalne statystyki: 8 moc;
Poziom trudności: 10
Koszt nauki: 70 PD
Koszt Ki: 25
Celność: 60 %
Efekt: Moc x 3k8


Externion - technika podobna do zwykłego strzału energetycznego, jednak ten strzał nie jest zwyczajny, moc która jest uwalniana jest duplikowana, Technika ta ma zawsze kolor czerwony, nikt prawie jej nie widział w naszym świecie więc trudno jest się jej nauczyć.
Minimalne Pl: 350.000
Minimalne statystyki: 10 moc; 4 IQ
Poziom trudności: 60
Koszt nauki: 150 PD
Koszt Ki: 45
Celność: 60 %
Efekt: Moc x 7k6


Heavy Ki Punch - Jest to ulepszona technika Ki punch. W ręce magazynujemy więcej energii Ki co powoduje, że cios jest silniejszy, a co za tym idzie zadaje większe obrażenia.
Minimalne Pl: 450.000
Minimalne statystyki: 8 moc; 8 siła
Poziom trudności: 6
Koszt nauki: 100 PD
Koszt Ki: 45
Celność: 65 %
Efekt: (Siłą + Moc) x 4k3


Kakusan-Ha - Wystawiamy przed siebie obydwie ręce i wystrzeliwujemy sporo pocisków o różnych kształtach i rozmiarach które nie trafiają w cel ( omijają go w różne strony ). Kiedy wykonamy odpowiedni ruch ręką wszystkie pociski w tym samym momencie zawrócą i zaatakują przeciwnika. Technika stosowana przez Krilana, a jej odmianę wymyślił Piccolo.
Minimalne Pl: 450.000
Minimalne statystyki: 8 moc; 12 IQ
Poziom trudności: 48
Koszt nauki: 140 PD
Koszt Ki: 35
Celność: 65 %
Efekt: Moc x 8k6


Tobe Masenko - jest to ulepszona wersja Masenko. Kolor fali już nie jest niebieski tylko złoty przez co jest znacznie potężniejszy. Tobe Masenko wykonuje się tak samo jak zwykłe masenko.
Minimalne Pl: 10.000.000
Minimalne statystyki: 12 moc;
Poziom trudności: 30
Koszt nauki: 150 PD
Koszt Ki: 65
Celność: 70 %
Efekt: Moc x 3k12


Ground Beam - Kiedy przeciwnik znajduje się na ziemi możemy zaatakować go tą techniką. Kiedy wykonamy szybki ruch ręki na ukos z ziemi wystrzeliwujemy ogromna fala energii, która rani przeciwnika.
Minimalne Pl: 3.000.000
Minimalne statystyki: 8 moc; 10 IQ
Poziom trudności: 32
Koszt nauki: 100 PD
Koszt Ki: 45
Celność: 95 % - jeśli przeciwnik znajduje się na ziemi
Efekt: Moc x 7k6


Galactice Donuts - dość dziwna technika , którą wymyślił Gotrunk. Polega ona na tym , że unosimy jedną rękę nad głowę , następnie robimy nią ruch okrężny i pojawia się wielki pierścień. Kierujemy go na przeciwnika , gdy pierścień ten jest nad przeciwnikiem to gwałtownie opada i się zaciska.
Minimalne Pl: 4.000.000
Minimalne statystyki: 8 moc; 10 IQ
Poziom trudności: 40
Koszt nauki: 105 PD
Koszt Ki: 50
Celność: 65 %
Efekt: Moc x 2k10 za turę [przeciwnik ma szanse na uwolnienie się]


Renzoku Shine Missile - jest to bardzo zaawansowana technika , gdyż bardzo trudno jest się jej nauczyć. Polega ona na tym , że strzelamy we wroga bardzo duża ilością ki - oczywiście zabierają one więcej ki niż w przypadku techniki podstawowej tej wersji , pociski te sam się naprowadzają na przeciwnika.
Minimalne Pl: 5.000.000
Minimalne statystyki: 12 moc; 12 IQ
Poziom trudności: 60
Koszt nauki: 150 PD
Koszt Ki: 50
Celność: 70 %
Efekt: Moc x 5k10


Tobe Burning Attack - jest to ulepszona wersja Burning Attack , wykonuje ją się tak samo tylko że tym razem technika ta zabiera więcej Ki i oczywiście zadaje więcej obrażeń naszym przeciwnikom.
Minimalne Pl: 15.000.000
Minimalne statystyki: 12 moc; 8 IQ
Poziom trudności: 3
Koszt nauki: 160 PD
Koszt Ki: 70
Celność: 70 %
Efekt: Moc x 3k12


Boo Ball - jest to bardzo potężna technika którą stosował Kid Boo. Technika przypomina bardzo Ki ball - dzięki czemu każdy przeciwnik się myli , ale w rzeczywistości Boo ball jest w stanie zniszczyć całe miasto.
Minimalne Pl: 30.000.000
Minimalne statystyki: 12 moc; 8 IQ
Poziom trudności: 75
Koszt nauki: 85 PD
Koszt Ki: 50
Celność: 60 %
Efekt: Moc x 3k12


Heaven Blast - jest to technika która pochodzi z Nieba. Mało kto ją umie gdyż jest trudna do opanowania. Technika ta polega na tym , że wystawiamy rękę i od razu strzelamy jasnym promieniem który może od razu zabić słabszego przeciwnika.
Minimalne Pl: 50.000.000
Minimalne statystyki: 10 moc; 10 IQ
Poziom trudności: 95
Koszt nauki: 115 PD
Koszt Ki: 55
Celność: 70 %
Efekt: Moc x 6k8


Thunder Flash - technika ta jest połączeniem żywiołu i naszej energii Ki. Polega ona na tym , że łączymy nasze ręce i wypowiadamy nazwę techniki , po chwili przed naszymi rękami wystrzeliwywany jest płomień ognia który jest doładowany naszą energią ki - dodatkowa ta technika zadaje obrażenia od oparzeń.
Minimalne Pl: 120.000.000
Minimalne statystyki: 12 moc; 12 IQ
Poziom trudności: 125
Koszt nauki: 90 PD
Koszt Ki: 65
Celność: 80 %
Efekt: Moc x 6k8 + 2k4 obrażeń od ognia


Ubub Balls - tą technikę wymyślił i stosował Ubub. Jest bardzo silna gdyż czerpie moc z otoczenia - przez co nasze mięśnie się lekko powiększą. Wystawiamy ręce przed siebie i tworzymy białą kule , z której po chwili z bardzo dużą szybkością wylecą setki małych kul. Technika ta jest bardzo podobna Renzoku Energy Dan.
Minimalne Pl: 200.000.000
Minimalne statystyki: 13 moc; 15 IQ
Poziom trudności: 139
Koszt nauki: 125 PD
Koszt Ki: 50
Celność: 80 %
Efekt: Moc x 6k12


Energy Ha - jest to potężna technika gdyż jedna taka kula jest w stanie zniszczyć całe miasto. Aby technika wyszła należy wystawić jedna rękę przed siebie a następnie skoncentrować się , po chwili pokaże się przed dłonią kula , która będzie stopniowo rosnąć.
Minimalne Pl: 200.000.000
Minimalne statystyki: 15 moc; 9 IQ
Poziom trudności: 120
Koszt nauki: 120 PD
Koszt Ki: 95
Celność: 60 %
Efekt: Moc x 8k10


Energy sword - jest to niebezpieczna technika którą użył Vegetto. Polega ona na tym że wystawiamy rękę w stronę wroga po czym jest wystrzeliwywany promień który ma długość 10 metrów - przebija ona prawie wszystko.
Minimalne Pl: 200.000.000
Minimalne statystyki: 15 moc; 15 IQ
Poziom trudności: 140
Koszt nauki: 135 PD
Koszt Ki: 100
Celność: 75 %
Efekt: Moc x 3k10 [atak od razu przebija przeciwnika - chyba że obrażenia będą mniejsze niż 30]


Super Ghost Kamikaze - technikę tą wymyślił i stosował Gotrunk. Technika trochę śmieszna ale za to bardzo potężna i myląca przeciwników. Polega na tym że tworzymy duszki podobne do nas , które po zetknięciu z czymś eksplodują.
Minimalne Pl: 400.000.000
Minimalne statystyki: 18 moc; 15 IQ
Poziom trudności: 140
Koszt nauki: 120 PD
Koszt Ki: 20 za 1 duszka [ Moc/4 duchów na turę ]
Celność: 85 %
Efekt: Moc x 3k12 [za jednego ducha]


Bomb Shine - technika która była użyta tylko raz w DB - użył jej Super 13. Polega ona na tym , ze unosimy się w powietrze , wystawiamy ręce w stronę przeciwników a następnie bombardujemy teren dookoła gdzie stoją przeciwnicy. Technika ta pozbawiła siły Gohana , Trunka i Gotena na raz!.
Minimalne Pl: 600.000.000
Minimalne statystyki: 18 moc; 15 IQ; 15 siłą
Poziom trudności: 170
Koszt nauki: 150 PD
Koszt Ki: 80
Celność: 70 %
Efekt: Moc x 9k10


Dead zone - za pomocą tej techniki możemy stworzyć czarną dziurę, która wciągnie przeciwnika do środka i zabije go tam. Jest oczywiście szansa, że czarna dziura nas nie wciągnie, ale jeśli się tak nie stanie to automatycznie giniemy.
Minimalne Pl: 1.000.000.000
Minimalne statystyki: 18 moc; 18 IQ; 20 siłą
Poziom trudności: 260
Koszt nauki: 250 PD
Koszt Ki: 200
Celność: 80 %
Efekt: Od razu się ginie w "strefie śmieci" jest jednak szansa że cie niewciągnie


Big Bang Kamehameha - jest to najpotężniejsza technika w całym DB , użył jej tylko Gogeta. Aby użyć tej techniki należy wystawić ręce przed siebie a następnie stworzyć kule , która po chwili wystrzeli potężną falą.
Minimalne Pl: 1.300.000.000
Minimalne statystyki: 25 moc; 25 IQ; 25 siłą
Poziom trudności: 300
Koszt nauki: 270 PD
Koszt Ki: 100
Celność: 80 %
Efekt: Moc x 8k12 [ należy znać Kamehameha i Big Bang Attack żeby się tej techniki nauczyć ]



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Dragon Ball V Strona Główna -> Techniki i Trenerzy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy